:::: MENU ::::
  • Suitable for all screen sizes

  • Easy to Customize

  • Customizable fonts.

Sabtu, 1 Februari 2014

Yahoooo hari ini cuti hari yang ke dua Tahun Baru Cina dan di masa cuti yang agak panjang ini juga semua orang mengambil peluang untuk pergi diving, balik kampung, beraya untuk yang meraikan Tahun Baru Cina dan bermacam-macam lagi aktiviti di lakukan di masa cuti ini termasuk lah berkahwin.

Tahniah dan S E LA M A T  P E N G A N T I N  B A R U diucapkan kepada sahabat lama dan rakan seperjuangan, rakan sekerja di dua syarikat. Semoga berkekalan, panjang umur, di murahkan rezeki dan kekal hingga ke akhir hayat, Inn Sya Allah.

Kenapa "sensasi Kari"? Pengantin lelaki tu dari dulu semua orang panggil kari, aku pun tak tahu kenapa hehehehe. Alhamdulillah En. Kari telah berumahtangga, T A H N I A H kepada En. Kari dan Isteri. 

Makan kenduri pun sudah, kencang pun sudah, apa lagi nak buat ni?? Jom ikut aku ke sessi membakar kalori nasi kenduri kawin hehehehe. Jom kita menjala ikan hehehehe... Malam ini nak layan ikan talapia stim Thailand style dan ikan talapia goreng dgn kicap cili. Jommmm!!!

Mari kita mencari lauk untuk malam ini

Ada ka tak da ni? Berat semacam je ni, ada ni..

 bapokkk punya patin

Mak aiii dia lagi besar dari kaki aku... goreng pun sodap ni

Menjala memang seronok, bila kita tarik jala dan berat dgn ikan lagi la seronok, yang tak seronoknya nak menyiang ikan, sampai sini dulu aku nak siang ikan dan menunggu ikan steam dan ikan goreng siap untuk makan malam. 

0 comments:

Catat Ulasan

A call-to-action text Contact us