:::: MENU ::::
  • Suitable for all screen sizes

  • Easy to Customize

  • Customizable fonts.

Rabu, 19 Februari 2014

Redang Mutiara Beach Resort 
Gambar di ambil pada minggu lepas, hemmm kulit pun dah terasa kering ni tidak kena air masin dah berbulan kan?? Jadi mari kita buat persediaan untuk musim 2014!!

Diver! Diver!! Diver!!! 
Anda semua telah bersedia untuk musim 2014? Pulau-Pulau di Pantai Timur akan di buka tidak beberapa hari saja lagi, anda kah sudah bersedia? Apakah persediaan anda? 


Pastikan anda menghantar Regulator anda untuk pemeriksaan dan service, pastikan tiada free flow, pastikan hose regulator, hose SPG, Low Pressure Inflation hose anda tidak retak, pastikan tiada leak di Submersible Pressure Gauge dan paling penting pastikan regulator anda berfungsi dengan baik. Hantar Regulator anda untuk di service di Seamonkey Dive Center secepat mungkin, jangan ketinggalan boat!!!


Regulator anda 1st stage dan 2nd stage akan dibuka untuk di cuci dengan Ultrasonic


Regulator dan Tuan nya yang telah bersedia untuk musim 2014


Pakar Service kami sentiasa menunggu kedatangan regulator anda!
Jangan tunggu lama-lama, nanti anda terkandas dan kecewa berhadapan dengan masalah regulator anda di Pulau. 


Pastikan juga anda menukar battery Dive Computer anda, takut anda terpaksa abort dive disebabkan battery anda kong!!


Jangan lupa juga untuk membuat pemeriksaan ke atas BCD anda, adakah inflator anda berfungsi dengan baik? Adakah dump valve anda berfungsi dengan baik? Saya pasti ramai yg tak pernah service inflator anda bertahun-tahun lama nya. Anda juga boleh menghantar BCD anda untuk pemeriksaan oleh pakar equiptment kami. 


Kami juga di peringkat akhir untuk persediaan menerima kedatangan anda di Pulau Redang, lihat saja tank valve yang telah di service, berkilat kilat hanya menanti anda menggunakan nya!

Jumpa Anda Di Redang!!

    

0 comments:

Catat Ulasan

A call-to-action text Contact us