:::: MENU ::::
  • Suitable for all screen sizes

  • Easy to Customize

  • Customizable fonts.

Rabu, 25 Jun 2014

Sekali lagi saya hilang buat seketika diatas tugasan mengajar di Pulau Tenggol. Kali ini saya akan berkongsi dengan anda trip saya ke Pulau Tenggol minggu lepas 20hb Jun 2014.

Sebelum itu saya telah mendapat tungasan daripada Scubaholics Anonymous dan Tenggol Coral Beach Resort untuk mengajar PADI Open Water Diver Course.


Session kelas telah dilakukan 2 kali sebelah petang hingga ke malam di Scubaholics, Taman Danau Desa. Kelas sudah selesai cuma tinggal Confined Water dan Open Water session di Pulau Tenggol.


Tiba hari yang telah di janjikan kami pun bertolak dari Kuala Lumpur ke Dungun seterusnya menaiki bot ke Pulau Tenggol. Selepas check-in dan berehat buat seketika kami pun memulakan aktiviti di dalam air. 

Setelah bertungkus lumus selamat 3 hari didalam air akhirnya lahirlah seorang lagi DIVER yang akan bersama-sama saya menerokai dasar laut. 

Tahniah kepada Fardan, teruskan diving tak kira dimana anda berada dan jadikan setiap dive anda akan belajar benda yang baru. 

Setelah semuanya selesai tiba masa untuk berehat, tak complete rasanya jika di pulau tak tidur di dalam hammock. Permandagan ketika bangun dari tido dari hammock ;) 


0 comments:

Catat Ulasan

A call-to-action text Contact us