:::: MENU ::::
  • Suitable for all screen sizes

  • Easy to Customize

  • Customizable fonts.

Ahad, 8 Jun 2014

Hari ini saya akan bercerita tentang apa yang berlaku tentang diving activity di Kuala Lumpur dan saya sebenarnya mahau mengajak anda semua bersama-sama saya menerokai dive site ini, hari ini hari yang ke tiga saya menerokai nya ;) Di Kuala Lumpur sekarang ini sebang berlangsung MALAYSIA INTERNATIONAL DIVE EXPO 2014 yang ke sembilan bertempat di PWTC. Hari ini adalah hari yang ke-3 dan juga hari yang terakhir.

.

Apa yang menarik disini?? Lihat gambar diatas adalah antara syarikat yang terlibat dalam expo ini dan juga di expo ini tempat berkumpulnya semua diver dari Malaysia dan juga luar negeri. 

Disini juga kita berpeluang untuk melihat, mencuba dan membeli pelbagai dive equipment dan gadget dari pelbagai jenama kerana boleh dikatakan semua kedai yang terlibat didalam diving industry ini juga berkumpul disini.

Disini juga tempat kepada hampir keseluruhan resort dan dive dari seluruh Malaysia berkumpul dan mempromosikan resort mereka dan juga dive courses dengan harga discount semasa MIDE. 

Hari ini hari yang terakhir, saya sememang nya ada di sana, jika anda mahu berjumpa dan bersembang-sembang tentang dive course dan resort sila lah datang ke PWTC saya menanti anda di sana. 

Temui saya  Shafuan "Che Wan" di Booth A84 PWTC

maklumat lanjut tentang MIDE sila layari 

0 comments:

Catat Ulasan

A call-to-action text Contact us