:::: MENU ::::
  • Suitable for all screen sizes

  • Easy to Customize

  • Customizable fonts.

Rabu, 28 Mei 2014

Agak lama juga saya menyepikan diri dari dunia blog ini disebabkan permintaan yang tidak henti di dunia underwater. Penghujung April 2014 saya telah ke Pulau Tioman untuk menghabiskan Open Water Course jiran dan kawan lama saya di Danau Kota. Kami telah memilih untuk tinggal di Salang Puteri dan menyelam bersama Azmi Dive.

Menjawab soalan Final Exam 

ABC satu, rehat dulu selepas seharian dengan Open Water Dives.

Ini ada menu wajib saya di Salang, Sup Tulang Arabella

Pekena ABC sambil layan sunset di Salang, Tioman

Gua ROCKKK, Gua sudah LULUS beb


Menunjukan kemahiran Neutral Buoyancy Swim

Happy with Schooling of Yellow Tail  

He really enjoying the course, CONGRATS!!!

Like Instructor, Like Student :)

Qurtubee telah pun bergelar Open Water Diver dan sekarang hanya menunggu masa untuk pergi Leisure Dive pula. TAHNIAHHH QURTUBEE!!!

Terima kasih juga kepada Salang Puteri dan Azmi Dive yang juga merialisasi kan impian Qurtubee :) 

0 comments:

Catat Ulasan

A call-to-action text Contact us