:::: MENU ::::
  • Suitable for all screen sizes

  • Easy to Customize

  • Customizable fonts.

Jumaat, 30 Mei 2014

Hari ini saya akan menyambung lagi pengembaraan dasar laut dari mata saya untuk anda, selepas artikel ini saya akan berangkat ke Pulau Lang Tengah di Terengganu untuk tujuan mengajar penyelam penyelam baru untuk bersama-sama saya mengembara di dasar laut.

Kali ini saya masih lagi mengembara di Pulau Tenggol, disini cuma ada tiga resort sahaja dan ianya berjiran antara satu sama lain.

Untuk dive kali ini apa kata anda bersama saya untuk Night Dive di Fisherman Ship Wreck, ini adalah antara tempat yang menjadi kesukaan saya kerana Ship Wreck tersebut telah mula di salut oleh soft coral dan juga hard coral, terdapat juga pelbagai spesis nudibranch disini, jommmmmm mengembara bersama saya !!!












Ini adalah antara gambar yang dapat saya rakam semasa anda dan saya bersama mengembara di Fisherman Ship Wreck. Anda masih mahu mengembara bersama saya? Nantikan sambungan 
Welcome To My Paradise.


0 comments:

Catat Ulasan

A call-to-action text Contact us