:::: MENU ::::
  • Suitable for all screen sizes

  • Easy to Customize

  • Customizable fonts.

Isnin, 17 Mac 2014


Bangun Pagi, Gosok Gigi, Ambil Wuduk, Solat dulu, tunaikan yang wajib dulu dan baru lah syok untuk kita meneruskan aktiviti diving untuk hari ini. Sarapan juga disediakan oleh DM merangkap Chef untuk trip ini, jangan tanya makan apa sebab dah tak ingat sarapan apa pagi tu hehehehe.

Semua dah sedia, Van pun dah sedia untuk membawa kami ke Jeti. Apa lagi jommm kita menyelammmm.

Peta Pulau Weh dan Dive Site


Semua sudah bersedia dan tidak sabar untuk melakukan dive yang pertama. Antara Diver yang menyertai trip kali ini.



Surface Interval, minum dan rehat dulu. Jom pekena kopi di "Mum Cafe" dan sambil itu kita dapat melihat bahan-bahan yang telah tersedia untuk dijadikan tukun tiruan.  




Jom kita bongkar isi laut Pulau Weh ini, di bawah adalah antara gambar edisi membongkar dasar lautnya, terima kasih kepada Kaz dan Gordon di atas gambar-gambar dasar laut Pulau Weh 















Tiada apa lagi yang mengembirakan divers selain dari dapat menyelam, explore dasarnya dan menikmati permandangan yang indah di dasarnya. Boleh dikatakan semua diver yang diving di hari pertama ini amat berpuas hati dengan semua dive yang di lakukan hari ini.

Semua dah enjoy dan agak penat, masa untuk pulang ke darat dan berehat, kita cas battery camera dan paling penting battery diri sendiri.

Ikuti sambungan Dive di Pulau Weh di hari-hari berikutnya dalam Aku&Laut::: Dive Pulau Weh 3

Artikel Berkaitan

0 comments:

Catat Ulasan

A call-to-action text Contact us